ФМН-1 ІНФОРМАТИКА
14 травня 2020р.
Шановні учні ФМН-1!
Я перевірила Ваші роботи мистецької тематики, тобто Вам потрібно було створити ілюстрацію до вірша Т.Г. Шевченка
За поданим далі посиланням Ви можете переглянути усі здані роботи та побувати в електронній галерії Ваших робіт
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/14B0P4H3YYF_BpyneTcfHNe06FQLEFLWX
03 травня 2020р.
Шановні учні ФМН-1!
Також я перевірила Ваші роботи географічної тематики.
або коли не мають навіть краплі поваги до вчителя і до своїх одногрупників.
Ті, хто це зробив - володіють достаніми знанями і навиками, щоб самостійно виконати завдання, з яким легко впоралися учні групи ПТН-1 (з ними я почала працювати лише за декілька тижнів до карантину)
Отже, причина - у неповазі ...
Далі судіть самі, перейшовши за посиланням перегляньте роботи-близнюки:
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1jNxZ1SjKZfYqsKBc1LC9b2EahBz5W8Rc
Дякую всім, хто чесно "нездав" - це краще, ніж здати "крадене",
Ну і звісно щиро дякую тим, хто робив це самостійно або з допомогою братів, сестер, батьків, друзів!!!
Є гарні роботи, які заслуговують нашої уваги та похвали (хоча я розумію, що декому допомагали у їх виконанні). перейшовши за посиланням Ви їх можете побачити:
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/17Yudio7dUvdFiPk5CFeJfNHi7dKmxFZw
мета цього завдання - продемонструвати в котрий раз Вам, що вивчений нами матеріал на уроках інформатики має широке практичне застосування як і на інших предметах, так і у повсякденному житті.
Некрасов колись писав: "Поэтом можешь ты не быть, Но гражданином быть обязан"
Перефразовуючи його пишу:" Програмістом можеш ти і не бути, Але користувачем ти бути повинен!!!"
03 травня 2020р.
Шановні учні ФМН-1!
Я перевірила Ваші роботи з інформатики, а саме те, як Ви склали задачі з вивченої теми "Масиви".
(все подається у вигляді оригіналу)
Задачі від Іванишена:
задачі від Беспалька
1. Ви програміст з досвідом і вам на перевірку надали декілька програм(масив цілочисельних даних) вам потрібно знайти в даних помилки та замінити їх на правильні, а також порахувати кількість замінених СИМВОЛІВ.
16.04.2020
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1oqnVK40zvBxGHw6Zi-YUySD7Ul2mhq8n
13.04.2020
Шановні учні ФМН-1!
Я перевірила Ваші роботи мистецької тематики, тобто Вам потрібно було створити ілюстрацію до вірша Т.Г. Шевченка
За поданим далі посиланням Ви можете переглянути усі здані роботи та побувати в електронній галерії Ваших робіт
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/14B0P4H3YYF_BpyneTcfHNe06FQLEFLWX
03 травня 2020р.
Шановні учні ФМН-1!
Також я перевірила Ваші роботи географічної тематики.
Дуже прикро за вчинки Ваших одногрупників, які дозволили собі просто переіменувати роботи один одного та надіслати їх мені для перевірки.
Зазвичай, так роблять, або коли абсолютно не знають як виконувати завдання, або коли не мають навіть краплі поваги до вчителя і до своїх одногрупників.
Ті, хто це зробив - володіють достаніми знанями і навиками, щоб самостійно виконати завдання, з яким легко впоралися учні групи ПТН-1 (з ними я почала працювати лише за декілька тижнів до карантину)
Отже, причина - у неповазі ...
Далі судіть самі, перейшовши за посиланням перегляньте роботи-близнюки:
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1jNxZ1SjKZfYqsKBc1LC9b2EahBz5W8Rc
Дякую всім, хто чесно "нездав" - це краще, ніж здати "крадене",
Ну і звісно щиро дякую тим, хто робив це самостійно або з допомогою братів, сестер, батьків, друзів!!!
Є гарні роботи, які заслуговують нашої уваги та похвали (хоча я розумію, що декому допомагали у їх виконанні). перейшовши за посиланням Ви їх можете побачити:
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/17Yudio7dUvdFiPk5CFeJfNHi7dKmxFZw
мета цього завдання - продемонструвати в котрий раз Вам, що вивчений нами матеріал на уроках інформатики має широке практичне застосування як і на інших предметах, так і у повсякденному житті.
Некрасов колись писав: "Поэтом можешь ты не быть, Но гражданином быть обязан"
Перефразовуючи його пишу:" Програмістом можеш ти і не бути, Але користувачем ти бути повинен!!!"
03 травня 2020р.
Шановні учні ФМН-1!
Я перевірила Ваші роботи з інформатики, а саме те, як Ви склали задачі з вивченої теми "Масиви".
Завдання - творче, потребувало не тільки знань фактичного матеріалу, але і творчого підходу до його реалізації, терпіння, часу, щоб ознайомитися з матеріалами сайтів та бажання.
Кращі, на мою думку, роботи Ви можете переглянути далі:(все подається у вигляді оригіналу)
Задачі від Іванишена:
Задача 1
В
далекій магічній країні жили веселі маленькі гномики, незважаючи на їх малий
ріст, вони були на диво працьовитими. Тому щосуботи збиралися в лісі кількістю N гномів та влаштовували змагання з
збирання грибів. Тільки четверть гномів, ті, що збирали грибів найбільше, отримували медалі. Визначте кількість грибів,
які зібрав кожен з гномів-переможців у порядку спадання, знаючи те, що жоден з
них не зібрав однакову кількість грибів.
Вхідні дані
Програма
читає з клавіатури спочатку натуральне число N, а потім N введених через
пропуск цілих чисел – кількості грибів, що зібрав кожний з гномів.
Вихідні дані
Програма виводить на екран через пропуск у порядку спадання
кількість грибів, що зібрав кожен з переможців.
Задача
2
Дмитрику задали цікаву задачу з
програмування, але через його постійні пропуски уроків, він не має уяви. як її правильно
розв`язувати. Ось умова задачі: «Потрібно вивести кожний непарний елемент
цілочисельного масиву та загальну кількість цих елементів, знаючи, що N-кількість елементів даного масиву».
Допоможіть Дмитрику правильно виконати завдання.
Вхідні дані
Програма читає з
клавіатури спочатку натуральне число N, а потім N введених через
пропуск цілих чисел.
Вихідні дані
Програма виводить на екран через пропуск непарні елементи
цілочисельного масиву, а потім їх загальну кількість.
Задача
3
На відомій фабриці по виготовлені
солодощів «Віллі Вонка» кожний день виготовляють певну кількість цукерок. Одного разу власник фабрики
вирішив підрахувати, скільки фабрика виготовляла цукерок кожний день впродовж D днів. Визначте скільки цукерок
виробляла фабрика в найбільш продуктивніший та найменш продуктивніший з днів?
Вхідні дані
Програма читає з
клавіатури спочатку натуральне число D, а потім D введених через
пропуск цілих чисел-кількості цукерок, що виробляє фабрика щодня.
Вихідні дані
Програма виводить на екран через пропуск два числа- кількість
цукерок в найбільш продуктивний та найменш продуктивний день.
задачі від Беспалька
1. Ви програміст з досвідом і вам на перевірку надали декілька програм(масив цілочисельних даних) вам потрібно знайти в даних помилки та замінити їх на правильні, а також порахувати кількість замінених СИМВОЛІВ.
! Що вважається помилкою: чи співпадає значення елемента
масива з
к квадратом його індекса.
*ТЕХНІЧНІ УМОВИ:
вводиться кількість елементів масиву n(0<n<100), та n елементів, що менші за 10^9.
Виводиться спочатку кількість замінених елементів потім масив з замінами
Вхідні дані: 5
0 12 4 9
99999999
Вихідні дані: 10
0 1 4 9 16
2. Степан садівник і він дуже
полюбляє свою роботу, тому що він вирощує квіти. Його робота дуже важлива, він
підрізає стебла, так як певна висота квітки впливає на її запах колір та ін.
Степан знає, що в його теплиці ростуть рози різних видів тому в них різна
висота зрізу та висота при якій їх можна віддавати на продажу. Ваше завдання порахувати кількість тих, що не доросли, переросли та готових до продажу
квітів.
Якщо роза недоросла то залишаємо її, якщо вона переросла
висоту зрізу і не готова до продажу то змінюємо її висоту до висоти зрізу, якщо
роза готова до продажу то змінюємо її висоту на 0.
*ТЕХНІЧНІ УМОВИ:
вводиться кількість роз n, висота зрізу та висота продажу, кожне з них не
перевищує 5 m. Та n
висот роз. Виводиться кількість недоросших, переросших та
кількість проданих. Також виводиться кінцевий вигляд теплиці.
Вхідні: 5 4.3 4
2 1.1 17 4 4.2
Вихідні: 3 1 1
2 1.1 4.3 0 4.2
задачі від Стаднік
Задача Clothes
Модниця Катя вирішила оновити свій гардероб, тому пішла на шопінг за новими речами. Вона переміряла N предметів одягу, але не всі їй підійшли за розміром. Справа в тому, що мінімальний розмір, який може вдягнути Катя – m, а максимальний
розмір, який виглядатиме на дівчині гарно – t. Окрім цього, модниці не сподобалося r переміряних товарів з тих, які підійшли їй за попередніми критеріями. Решту вона вирішила купити. Скільки речей Катя все ж
купила?
Вхідні дані:
Програма читає з клавіатури в першому рядку 4
натуральні числа: N, m, t та r – кількість переміряних речей, мінімальний та
максимальний розміри і кількість речей, які не сподобалися Каті. У другому
рядку – N чисел,
введених через пропуск – розміри переміряних товарів.
Вихідні дані:
Програма виводить на екран одне натуральне число –
кількість речей, які купила Катя.
Приклади вхідних
та вихідних даних:
Введення: 6 2 8 4
1 3 6 2 9 5
Виведення: 0
Введення: 8 3 7 0
3 8 2 5 9 1 6 10
Виведення: 3
Це лише невелика частка гарних завдач придуманих Вами!
високі оцінки отримали: Шевчук, Соха, Яловіца, Король, Павлічук, Мазуренко, Нечипоренко та інші.
Невдовзі Ви побачите їх у своїх домашніх завданнях!!!
16.04.2020
Шановні учні групи фмн-1!
Як і було обіцяно - надаю результати оцінювання робіт з інформатики ІКТ
прим: у пр5 дехто недоопрацював виведення днів (дат) з макс і мінім температурою
Перейдіть за посиланням і буде табл з оцінками та зразок роботи
https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1oqnVK40zvBxGHw6Zi-YUySD7Ul2mhq8n
13.04.2020
Шановні учні групи фмн-1!
Як і було обіцяно - надаю детальний аналіз виконання завдань інформатики (програмування).
Для зручності наведу сам зміст завдання:
Шановні учні групи фмн-1!
- Перейдіть за поданим посиланням.
- У папці sort_masiv містяться 3 програми, що відповідають номерам уроків на сайті disted
- Детально проаналізуйте подані програми та наберіть їх власноруч і зробіть апробацію
- запишіть до власні висновки щодо правильності зроблених вами завдань, вказавши конкретні помилки чи, на Вашу думку, причину невідповідності (вчимося на власних помилках та робимо самоаналіз)
примітка: мені відомо про сортування масивів за допомогою вбудованих функцій (sort i qsort), але вимога - вивчити вказані методи та прийоми, що у них використанні, нагадую про цьогорічні олімпіади з програмування, де більше цінувались не стільки об єм знань з програмування, а більше - логіка та глибоке розуміння процесів відповідно умов задачі !!!
наступне завдання з предмету очікуйте у понеділок 30 березня
-
Від Яковлєвої:
ВідповістиВидалитиhttps://www.youtube.com/watch?v=k4PsuV90Kcs
https://www.youtube.com/watch?v=KVcIeEFgatw
https://www.youtube.com/watch?v=N2nUbUH9GmY
https://www.youtube.com/watch?v=Z8Wi417ZXXo
https://www.youtube.com/watch?v=C1a1O8nKmqM
Хоча деякі з відео і на англійській мові, але доступно пояснюється.
Доброго дня! Інно Володимирівно, у задачі Olympiad за умовою призові місця мали 50% учасників. Тому, якщо не помиляюся, треба було вивести бали всіх переможців (а, отже n/2)
ВідповістиВидалититак, слушне зауваження. дякую за уважність.
Видалити